Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Kayıt Et | Giriş YapRSS Feed

Malatya Escort Bayan İranlı Masaj Yapan Melda

| Malatya Escort Blog Sayfası | 02 Temmuz 2017

Escort Bayan İranlı Masaj Yapan Melda
Son ana yani erkekler ile iken sevişme anına gelip çatana kadar bende her zaman bir hareketlilik ve çılgınlık söz konusudur ama sevişmelerim sırasında da ciddileşen bir de kadınım. Bence bunu yapabiliyor olmam bir yetenek ve de zaten gereksinim. Bir kadın olarak hem çılgın hem de 19 yaşında olmam birlikte olduğum erkekler için gerçekten akşama, gece sevişme saati gelene kadar yorucu bir işlem. Ne de olsa benle birlikte iken peşimden koşuyorlar diyebiliriz. Çünkü eğlenirken ben hızlı yaşamayı seven bir kadın olarak hızlıyımdır.
İçmekten ve boş muhabbetten hoşlanmışımdır her zaman. Bir kadın boş konuşmalı mıdır? Demeyin. Bence her insan bazen boş konuşmalıdır. Boş konuşmak aklı çalıştırmaz ve biz de zaten akıllanmak için değil eğlenmek ve sevişmek için bir araya gelen bir çiftiz. Sevişirken ciddileşmemin nedeni de sevişirken akıl şart, oral şart, anal şart yani tüm bedeni tüm uzuvları ile kullanmak şartta ondan.

Etiket Yok

189 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

  • Malatya Acemi Azra Escort Bayan

    tarafından on 23 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Acemi Azra Escort Bayan Her şeyde acemiyim şu an ve bundan çok sıkıldım. Seks yaparken kendimi sadece acemi hissetmiyorum çok zaman olmasa da escort olmam üzer...

  • Otelde Zeynep Escort Bayan

    tarafından on 26 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Malatya Otelde Zeynep Escort Bayan Şiir sevmiyorum diyen insan hiç şiir okumamıştır bu zamana kadar. Başka bir ihtimal asla olamaz ki! Şiir okumayan insan olab...

  • Merkez escort bayan Zeynep

    tarafından on 24 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Malatya Merkez escort bayan Zeynep Bir erkek arkadaşı demek kadına 5 kg demektir ya birkaç ayda ki seksler, gezmeler falan filan 10 kg verirsin sonra da ayrılı...

  • Malatya Escort Genç Funda Bayan

    tarafından on 11 Kasım 2017 - 0 Yorumlar

    Escort Genç Funda Bayan Kahvemi yaptım, oturdum PC başına ve düşünüyorum ne yazabilirim ve gerçekten de aklıma bir şey de gelmiyor. Anal yazabilirim var nasıls...

  • Malatya Bayan Escort Vıp Zerrin

    tarafından on 05 Kasım 2017 - 0 Yorumlar

    Bayan Escort Vıp Zerrin Kadın eğer ufak şeyler için yalan söylüyorsa o zaman büyük şeylerde de düşünmeden yalan söyler ki erkeklerde de geçerli bu durum! Lakin...

bodrum escort hatay escort canakkale escort sanliurfa escort elazig escort